Σε συνέχεια της ενημέρωσής σας, αναφορικά με τις διατάξεις του Ν.4485/2017, που αφορούν στο Ειδικό Πλαίσιο Λειτουργίας των Ειδικών Λογαριασμών των ΑΕΙ, σας υπενθυμίζουμε ότι:
α) σε περίπτωση που υπάρχουν ανεξόφλητα παραστατικά δαπανών (τιμολόγια), πριν την εφαρμογή του νόμου (01.09.2017), τα οποία δεν έχουν αποσταλεί στη γραμματεία του ΕΛΚΕ, παρακαλούμε να γίνει η άμεση διεκπεραίωσή τους, με διαβιβαστικό έγγραφο του Επιστημονικά Υπευθύνου, (εκτός διαδικασίας υποβολής αιτήματος πληρωμής μέσω WEBDOC *), προκειμένου να καταχωρηθούν εμπρόθεσμα στο πληροφοριακό μας σύστημα (ως ανεξόφλητες υποχρεώσεις, εφόσον δεν υπάρχει ταμειακό υπόλοιπο εξόφλησής τους εντός του 2017).
Στην περίπτωση ανεπάρκειας ταμειακού υπολοίπου, τα εν λόγω τιμολόγια θα πρέπει υποχρεωτικά να βαρύνουν τον προϋπολογισμό του προγράμματος για το επόμενο οικονομικό έτος (2018).
β) Σε περίπτωση αιτήματός σας, για το οποίο έχει πραγματοποιηθεί σχετική Απόφαση Ανάθεσης από την Επιτροπή Ερευνών(εντός του 2017), θα πρέπει να γίνει η τιμολόγηση και η αποστολή του τιμολογίου καθώς και των σχετικών δικαιολογητικών το αργότερο έως την 31.12.2017, σε διαφορετική περίπτωση η σχετική απόφαση θα ακυρωθεί (ανακληθεί) και θα απαιτηθεί (από 01.01.2018) η εκ νέου επανάληψη της διαδικασίας (υποβολή αιτήματος/έγκριση - Α20).
γ) Για όλες τις δαπάνες, ανεξαρτήτως αξίας (δαπάνης ή κωδικού δαπάνης), θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να υποβάλετε αίτημα έγκρισης (έντυπο Α20), να εκδίδεται η σχετική απόφαση από την Επιτροπή Ερευνών και στη συνέχεια να πραγματοποιείται η δαπάνη (έκδοση παραστατικών δαπανών)
* Το πληροφοριακό σύστημα (WEBDOC), δεν επιτρέπει πλέον την υποβολή αιτημάτων πληρωμής, χωρίς την έκδοση σχετικών αποφάσεων ανάθεσης.