Προβολή πληροφοριών έργου
Επιστροφή | |
---|---|
Κωδικός | 6450 |
Τίτλος Έργου | Το Διερευνητικό Μοντέλο Μάθησης στη Διδακτική Συγκρουσιακών Ζητημάτων: Κατοχή, Αντίσταση και Εμφύλιος στη Μαγνησία (Έρευνα Δράσης με φοιτητές του ΠΤΔΕ, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας) |
MIS | 5052288 |
Επιστ. Υπεύθυνος | Σμυρναίος Αντώνιος |
Προϋπ/σμός | 37.037,00 € |
Τμήμα | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Φορέας Χρημ/σης | ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ |
Αρχή | 2020-04-27 |
Τέλος | 2022-10-31 |
Περιγραφή | Αντικείμενο της δράσης είναι η υλοποίηση της ερευνητικής πρότασης "Το Διερευνητικό Μοντέλο Μάθησης στη Διδακτική Συγκρουσιακών Ζητημάτων: Κατοχή, Αντίσταση και Εμφύλιος στη Μαγνησία (Έρευνα δράσης με φοιτητές του ΠΤΔΕ, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας)". Στόχος της παρέμβασης είναι η παραγωγή χρήσιμης γνώσης σχετικά: (α) με τη διδασκαλία συγκρουσιακών ζητημάτων στο μάθημα της Ιστορίας (controversial issues) και (β) με την αξία υιοθέτησης σύγχρονων ομαδοσυνεργατικών πρακτικών στη διδακτική της Ιστορίας. |
Περατωθέν | 0 |
ΕΠΕΑΕΚ | 0 |
Τελική Εκθεση | |
Αρ.Συνεδρίασης | 8/20 |
Ημερ/νία Ενταξης | |
Κωδ.Ενταξης | |
Ετος Περάτωσης | 2025 |
Είδος Έργου | ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ |
Επιχ.Πρόγρ. | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ |
Ταμείο | ΕΚΤ |
Τύπος Έρευνας | ΒΑΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ |
Προέλευση | ΕΣΠΑ (2014-2020) |
Φορείς | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ |