Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Προβολή πληροφοριών έργου

Επιστροφή
Κωδικός6450
Τίτλος ΈργουΤο Διερευνητικό Μοντέλο Μάθησης στη Διδακτική Συγκρουσιακών Ζητημάτων: Κατοχή, Αντίσταση και Εμφύλιος στη Μαγνησία (Έρευνα Δράσης με φοιτητές του ΠΤΔΕ, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας)
MIS5052288
Επιστ. Υπεύθυνος Σμυρναίος Αντώνιος
Προϋπ/σμός37.037,00 €
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Φορέας Χρημ/σηςΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Αρχή 2020-04-27
Τέλος2022-10-31
ΠεριγραφήΑντικείμενο της δράσης είναι η υλοποίηση της ερευνητικής πρότασης "Το Διερευνητικό Μοντέλο Μάθησης στη Διδακτική Συγκρουσιακών Ζητημάτων: Κατοχή, Αντίσταση και Εμφύλιος στη Μαγνησία (Έρευνα δράσης με φοιτητές του ΠΤΔΕ, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας)". Στόχος της παρέμβασης είναι η παραγωγή χρήσιμης γνώσης σχετικά: (α) με τη διδασκαλία συγκρουσιακών ζητημάτων στο μάθημα της Ιστορίας (controversial issues) και (β) με την αξία υιοθέτησης σύγχρονων ομαδοσυνεργατικών πρακτικών στη διδακτική της Ιστορίας.
Περατωθέν0
ΕΠΕΑΕΚ 0
Τελική Εκθεση
Αρ.Συνεδρίασης 8/20
Ημερ/νία Ενταξης
Κωδ.Ενταξης
Ετος Περάτωσης 2024
Είδος Έργου ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ
Επιχ.Πρόγρ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ
Ταμείο ΕΚΤ
Τύπος Έρευνας ΒΑΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Προέλευση ΕΣΠΑ (2014-2020)
ΦορείςΥΠΟΥΡΓΕΙΑ