Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Boosting a novel and innovative tRAining approaCh of Key Enabling Technologies (BRACKET)

Το ευρωπαϊκό έργο "ΒRACKET" - Boosting a novel and innovative training approaCh of Key Enabling Technologies είναι ένα καινοτόμο έργο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στα πλαίσια του Erasmus+ που έχει στόχο τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρας εκπαίδευσης στους επιστημονικούς τομείς της Βιοτεχνολογίας, Νανοτεχνολογίας και Προηγμένων Υλικών, στο οποίο συμμετέχει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, μαζί με άλλους 6 εταίρους από συνολικά 6 ευρωπαϊκές χώρες. Στα πλαίσια του έργου έχουν ήδη αναδειχθεί οι προτεραιότητες και προσδοκίες των δυνητικών εκπαιδεύομενων και έχουν προσδιοριστεί οι υποκατηγορίες των σημαντικότερων θεματικών ενοτήτων για κάθε επιστημονικό τομέα από τους παραπάνω. Στο έργο από πλευράς Πανεπιστημίου Θεσσαλίας συμμετέχουν οι καθηγητές Παναγιώτης Πλαγεράς, Ιωάννης Γιαβάσης, Γεώργιος Νταλός και Κωνσταντίνος Πετρωτός. Περισσότερες πληροφορίες για τις δράσεις και την εξέλιξη του έργου στην ιστοσελίδα: https://bracket.erasmus.site/  και στο https://www.linkedin.com/company/bracketerasmusproject/

 

Ανακοινώσεις:

1) "Δημοσίευση ανακοίνωσης στο Συνέδριο INTED2020 στα πλαίσια του έργου BRACKET"
Στο 14ο συνέδριο INTED 2020 - International Technology, Education and Development Conference - Valencia, Spain, March 2-4, 2020 παρουσιάστηκε η ανακοίνωση με τίτλο "COMPARATIVE ANALYSIS ON GENERAL NEEDS BY VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING TOWARDS KEY ENABLING TECHNOLOGIES" από τους συγγραφείς D. DeVallance (1), A. Farkaš (2), I. Giavasis (3), K. Horvatinčić (2), A. Muñoz (4), G. Ntalos (3), P. Plageras (3), A. Ruk (2), S. Tišma (2) από τα παρακάτω ερευνητικά ιδρύματα: InnoRenew CoE, University of Primorska (SLOVENIA) (1), Institute for Development and International Relations (CROATIA) (2), University of Thessaly (GREECE) (3), Asociación empresarial de investigación centro tecnológico del mueble y la madera de la Región de Murcia (SPAIN) (4). Η δημοσίευση αφορά τα αποτελέσματα της συγκριτικής ανάλυσης των γενικών αναγκών των δυνητικών εκπαιδευόμενων Επαγγελματικής και Δια Βίου Εκπαίδευσης σε Βασικές Τεχνολογίες Τεχνολογικής Εφαρμογής και ειδικότερα στους τομείς της Βιοτεχνολογίας, Νανοτεχνολογίας, και Προηγμένων Υλικών με βάση έρευνα που διεξήχθει σε 6 χώρες: Ισπανία, Ελλάδ, Κροατία, Λετονία, Πολωνία και Σλοβενία. Η δημοσιευμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του έργου Erasmus+ BRACKET - “Boosting a novel and innovative training approach of key enabling technologies”. Η περίληψη της δημοσίευσης φαίνεται εδώ::
INTED2020 Proceedings 3462-3469 https://library.iated.org/view/DEVALLANCE2020COM