Η Επιτροπή Ερευνών και Διαχείρισης του ΕΛΚΕ, στην από 6/17.03.2020 συνεδρίασή της, αφού έλαβε υπόψη της, τις εξελίξεις - νομοθετικές, υγειονομικές κ.α. - όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί στο πλαίσιο της εν λόγω έκτακτης κρίσης (βλέπε συνημμένη εγκύκλιο) και με δεδομένο ότι τόσο η ομαλή διεξαγωγή του ερευνητικού έργου όσο και η υγεία των εργαζομένων, των οικογενειών τους αλλά και των συνεργατών αποτελεί βασική προτεραιότητα,
αποφάσισε:
α) Την εφαρμογή πλήρους ηλεκτρονικοποίησης και αυτοματοποίησης των διαδικασιών του ΕΛΚΕ, από την υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών, μέχρι την έκδοση και δημοσίευση των σχετικών Πράξεων, με δεδομένο ότι το προσωπικό του ΕΛΚΕ καθώς και οι συνεργάτες, ήδη διαθέτουν πλήρη και ασφαλή πρόσβαση στο πληροφοριακό μας σύστημα (WEBDOC). Η διακίνηση των εγγράφων, θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσω του πληροφοριακού συστήματος.
β) Την εξʼ αποστάσεως παροχή εργασίας μέρους του προσωπικού της ΜΟΔΥ, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός των υπαλλήλων στην υπηρεσία, αλλά και για την προστασία αυτών στο πλαίσιο του κινδύνου που αναδύεται λόγω των μετακινήσεων,
γ) Η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση του κοινού να γίνεται αποκλειστικά και μόνο για εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
δ) Ο προϊστάμενος της ΜΟΔΥ, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός της προστασίας της υγείας των υπαλλήλων και αφετέρου της εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, να προβαίνει κατʼ άσκηση διακριτικής ευχέρειας, σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για τη διασφάλισή τους.
Το αμέσως επόμενο διάστημα, μετά την απαιτούμενη αναβάθμιση του λογισμικού, θα ενημερωθείτε μέσω της εφαρμογής, για τη λειτουργία της πλήρους αυτοματοποίησης των διαδικασιών.
Στη διάθεσή σας για την οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση