Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Προβολή πληροφοριών έργου

Επιστροφή
Κωδικός4165.0234
Τίτλος ΈργουΨηφιακό Μάρκετινγκ στην πράξη
MIS-
Επιστ. Υπεύθυνος Σταμπουλής Γεώργιος
Προϋπ/σμός37.503,00 €
ΤμήμαΤμήμα Οικονομικών Επιστημών
Φορέας Χρημ/σηςΤαμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας - Ελλάδα 2.0
Αρχή 2022-07-26
Τέλος2023-12-31
ΠεριγραφήΣτόχος του προγράμματος είναι η πρακτική κατάρτιση των ενδιαφερόμενων στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, ώστε να αναπτύξουν τις ικανότητες που απαιτούνται για την προβολή και προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών, ψηφιακών καταστημάτων (e-shops), επιχειρήσεων και οργανισμών στο σύγχρονο ψηφιακό τοπίο. Σκοπός του προγράμματος είναι να καλύψει τις ανάγκες της οικονομίας για καλά καταρτισμένα στελέχη στις σύγχρονες τεχνικές και μεθόδους ανάπτυξης διαδικτυακής προβολής, προώθησης και πωλήσεων, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στο νέο τεχνο-οικονομικό περιβάλλον
Περατωθέν0
ΕΠΕΑΕΚ 0
Τελική Εκθεση 1
Αρ.Συνεδρίασης 18/2022
Ημερ/νία Ενταξης
Κωδ.Ενταξης
Ετος Περάτωσης 2023
Είδος Έργου ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
Επιχ.Πρόγρ. -
Ταμείο ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τύπος Έρευνας -
Προέλευση Ελλάδα 2.0
ΦορείςΔΗΜΟΣΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ