Προβολή πληροφοριών έργου
Επιστροφή | |
---|---|
Κωδικός | 4165.0228 |
Τίτλος Έργου | Ψηφιακό πορτφόλιο για την παράλληλη στήριξη |
MIS | - |
Επιστ. Υπεύθυνος | Τζιβινίκου Σωτηρία |
Προϋπ/σμός | 0,00 € |
Τμήμα | Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής |
Φορέας Χρημ/σης | Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας - Ελλάδα 2.0 |
Αρχή | 2022-07-26 |
Τέλος | 2023-12-31 |
Περιγραφή | Το παρόν πρόγραμμα, φιλοδοξεί να συμβάλει στη βελτίωση των επαγγελματικών χαρακτηριστικών και γνώσεων όλων εκείνων που επιθυμούν να εργαστούν στην ειδική αγωγή και ιδιαίτερα την παράλληλη στήριξη. Η παράλληλη στήριξη είναι μια πολύ σημαντική και πολύ διαδεδομένη μορφή υποστήριξης μαθητών διαφόρων ηλικιών, που αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες όπως αυτισμό, προβλήματα συμπεριφοράς και ΔΕΠΥ. Η οργάνωση και η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας είναι επιβεβλημένη και τα ψηφιακά εργαλεία όπως είναι το ψηφιακό πορτφόλιο, συμβάλλουν σημαντικά σε αυτήν. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, γίνεται μελέτη της παράλληλης στήριξης και δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σχετικά με τη δημιουργία και διαχείριση ψηφιακού πορτφόλιου. Μελετιούνται επίσης, τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του ψηφιακού πορτφόλιου τόσο στη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών, όσο και στη συνεργασία οικογένειας και σχολείου. Τέλος, επισημαίνονται οι ενδεχόμενοι κίνδυνοι από την κακή διαχείριση των προσωπικών δεδομένων και τον λανθασμένο χειρισμό ευαίσθητων πληροφοριών. |
Περατωθέν | 0 |
ΕΠΕΑΕΚ | 0 |
Τελική Εκθεση | 1 |
Αρ.Συνεδρίασης | 18/2022 |
Ημερ/νία Ενταξης | |
Κωδ.Ενταξης | |
Ετος Περάτωσης | 2023 |
Είδος Έργου | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ |
Επιχ.Πρόγρ. | - |
Ταμείο | ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ |
Τύπος Έρευνας | - |
Προέλευση | Ελλάδα 2.0 |
Φορείς | ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |