Προβολή πληροφοριών έργου
Επιστροφή | |
---|---|
Κωδικός | 4165.0227 |
Τίτλος Έργου | Ψηφιακές δεξιότητες για την ανίχνευση των ΜΔ |
MIS | - |
Επιστ. Υπεύθυνος | Τζιβινίκου Σωτηρία |
Προϋπ/σμός | 25.830,00 € |
Τμήμα | Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής |
Φορέας Χρημ/σης | Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας - Ελλάδα 2.0 |
Αρχή | 2022-07-26 |
Τέλος | 2023-12-31 |
Περιγραφή | Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση προσελκύει όλο και περισσότερους εκπαιδευτικούς και άλλες ειδικότητες που εντάσσονται στο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Το ενδιαφέρον αυτό συνδέεται με μια προφανή αιτία, την δυνατότητα εύρεσης εργασίας τόσο στην τυπική όσο και στη μη τυπική εκπαίδευση. Το παρόν πρόγραμμα, φιλοδοξεί να συμβάλει στη βελτίωση των επαγγελματικών χαρακτηριστικών και γνώσεων όλων εκείνων που επιθυμούν να εργαστούν στο πεδίο της ειδικής αγωγής και των ΜΔ, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς, τους ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές αλλά και άτομα που εν δυνάμει μπορούν να εργαστούν ως ειδικό βοηθητικό προσωπικό, και ως προσωπικό σε κέντρα αξιολόγησης και υποστήριξης μαθητών με δυσκολίες. Ο συνδυασμός της ειδικής αγωγής και των μαθησιακών δυσκολιών με ψηφιακές δεξιότητες είναι ιδιαίτερα ελκυστικός καθώς αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που βρίσκεται στον πυρήνα των πιο σύγχρονων αναζητήσεων στον επαγγελματικό τομέα, και απαντά στις σύγχρονες ανάγκες του σχολείου, κάθε παιδιού με δυσκολίες και της οικογένειας του και βέβαια της ευρύτερης κοινωνίας. |
Περατωθέν | 0 |
ΕΠΕΑΕΚ | 0 |
Τελική Εκθεση | 1 |
Αρ.Συνεδρίασης | 18/2022 |
Ημερ/νία Ενταξης | |
Κωδ.Ενταξης | |
Ετος Περάτωσης | 2024 |
Είδος Έργου | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ |
Επιχ.Πρόγρ. | - |
Ταμείο | ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ |
Τύπος Έρευνας | - |
Προέλευση | Ελλάδα 2.0 |
Φορείς | ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |