Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Προβολή πληροφοριών έργου

Επιστροφή
Κωδικός4165.0209
Τίτλος ΈργουΨηφιακές δεξιότητες για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού (έμφαση στις μαθησιακές δυσκολίες)
MIS-
Επιστ. Υπεύθυνος Τζιβινίκου Σωτηρία
Προϋπ/σμός39.937,50 €
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Φορέας Χρημ/σηςΤαμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας - Ελλάδα 2.0
Αρχή 2022-07-26
Τέλος2023-12-31
ΠεριγραφήΤο παρόν πρόγραμμα, φιλοδοξεί να συμβάλει στη βελτίωση των επαγγελματικών χαρακτηριστικών και γνώσεων όλων εκείνων που επιθυμούν να εργαστούν στο πεδίο της ειδικής αγωγής και των ΜΔ, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς, τους ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές αλλά και άτομα που εν δυνάμει μπορούν να εργαστούν ως ειδικό βοηθητικό προσωπικό, και ως προσωπικό σε κέντρα αξιολόγησης και υποστήριξης μαθητών με δυσκολίες. Οι θεματικές του προγράμματος καλύπτουν την ανάγκη Α) ανάπτυξης του απαραίτητου γνωστικού υπόβαθρου σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και τους τρόπους υποστήριξης και του αναγκαίου διδακτικού υλικού που είναι απαραίτητο. Β) ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων για την ανάπτυξη διδακτικού υλικού, με την αξιοποίηση των βασικών προγραμμάτων word, power point, publisher. Γ) ανάπτυξης δεξιοτήτων για την εύρεση και αξιοποίηση των διαθέσιμων εφαρμογών και ψηφιακών εργαλείων και μηχανών για τη δημιουργία ειδικού διδακτικού υλικού όπως σταυρόλεξα κλπ. Σε επίπεδο γνώσεων: Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να: • Γνωρίζει γενικά και ειδικά θέματα για τις Μαθησιακές Δυσκολίες και πώς διαφοροποιούνται από άλλες παρεμφερείς διαταραχές • Γνωρίζει τι είναι αντιμετώπιση ΜΔ • Γνωρίζει γενικά τι είναι διδακτικό υλικό και πώς αξιοποιείται στο πεδίο των ΜΔ • Γνωρίζει την αναγκαιότητα για καινοτομίες στο χώρο των ψηφιακών εργαλείων • Γνωρίζει τα βασικά χαρακτηριστικά των ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων • Έχει βασικές γνώσεις για τον τρόπο χρήσης των ψηφιακών εφαρμογών και εργαλείων για την ανάπτυξη διδακτικού υλικού • Έχει βασικές γνώσεις για το πώς αξιοποιούνται τα συνηθισμένα προγράμματα όπως το word power point και τα πιο εξειδικευμένα όπως το publisher στην ανάπτυξη διδακτικού υλικού Σε επίπεδο δεξιοτήτων: Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να: • Είναι ικανός/ικανή για εργασία με υπολογιστές και αξιοποίησης των βασικών προγραμμάτων word, power point, και publisher. • Να κατέχει δεξιότητες χρήσης των διαθέσιμων ψηφιακών εργαλείων και μηχανών για την ανάπτυξη διδακτικού υλικού κατάλληλο για μαθητές με ΜΔ • Να αναπτύσσει συνεργασία και δημιουργικότητα σχετικά με την ανάπτυξη νέων προτάσεων διδακτικών υλικών και προσαρμοσμένων αντιστοίχων. Σε επίπεδο ικανοτήτων: Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η: • Να έχει αναπτύξει εγκάρσιες δεξιότητες και ικανότητες σκέψης • Να έχει ικανότητες για παραγωγή νέων ιδεών ή συνδυασμός υφιστάμενων για την ανάπτυξη καινοτόμων, πρωτότυπων λύσεων. • Να έχει αναπτύξει ικανότητα αυτοσχεδιασμού και άμεσης αντίδρασης χωρίς προγραμματισμό πριν από καταστάσεις που δεν γνώριζε προηγουμένως. • Να έχει δημιουργική και καινοτόμο σκέψη για την παραγωγή νέων ιδεών ή τον συνδυασμό υφιστάμενων για την ανάπτυξη καινοτόμων, πρωτότυπων λύσεων • Να έχει καινοτόμο σκέψη για την ανάπτυξη ιδεών ή συμπερασμάτων που οδηγούν στη δημιουργία και την εφαρμογή καινοτομιών ή αλλαγών. • Να είναι σε θέση να κατανοεί την αξία της καινοτομίας για τη δημιουργία και περιγραφή νέων ιδεών για την έρευνα και την καινοτομία στον τομέα των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών, σύγκριση με τις αναδυόμενες τεχνολογίες και τάσεις και σχεδιασμός της ανάπτυξης νέων ιδεών. • Να είναι σε θέση να εφαρμόζει καινοτόμες ιδέες
Περατωθέν0
ΕΠΕΑΕΚ 0
Τελική Εκθεση 1
Αρ.Συνεδρίασης 18/2022
Ημερ/νία Ενταξης
Κωδ.Ενταξης
Ετος Περάτωσης 2023
Είδος Έργου ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
Επιχ.Πρόγρ. -
Ταμείο ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τύπος Έρευνας -
Προέλευση Ελλάδα 2.0
ΦορείςΔΗΜΟΣΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ